loading...
ندای حق
سعید بازدید : 326 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود رایگان فیلم کیمیا و خاک

دانلود فیلم کیمیا و خاک با سرعت بالا

دانلود فیلم کیمیا و خاک

دانلود فیلم ایرانی کیمیا و خاک

دانلود فیلم کیمیا و خاک با کیفیت خوب

 

دانلود فیلم کیمیا و خاک

 

دانلود رایگان فیلم کیمیا و خاک با سرعت بالا, دانلود فیلم ایرانی کیمیا وخاک, دانلود مستقیم فیلم کیمیاو خاک, دانلود فیلم کیمیاوخاک با کیفیت خوب
کارگردان : عباس رافعی
بازیگران : حامد بهداد، حسین یاری، امیر آقایی، پریوش نظریه، آزیتا حاجیان و …
حجم : ۳۰۲ mb
فرمت : mp4

دانلود فیلم کیمیا و خاک از سرور ریوآپلود : دانلود فیلم

لینک دانلود فیلم کیمیا و خاک

لینک دانلود فیلم کیمیا و خاک

 

دانلود ll لینک مستقیم از سرور اصلی سایتباحال دانلود

سعید بازدید : 625 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود فیلم زیبای The Message «محمد رسول‌الله» ۱۹۷۷ با کیفیت فوق العاده ۷۲۰p BluRay

دو نسخه ی زبان اصلی و دوبله فارسی

 

 

+       لینک های  دانلود با کیفیت پایین

 

دانلود فیلم The Message 1977

ژانر :

ماجراجویی | بیوگرافی | درام | تاریخی

کیفیت :

720p - BluRay

فرمت :

MKV

زبان :

انگلیسی - دوبله فارسی

حجم :

1.5 GB

امتیاز IMDB :

8.6/10 (19,163 رای)

خلاصه داستان :

این فیلم داستان زندگی حضرت محمد (ص) را بیان می کند و چگونگی پیدایش اسلام …

فیلم سینمایی «الرساله» ساخته کارگردان سوری تبار که با نام «محمد رسول الله» (ص) در ایران به نمایش گذاشته شد، تاکنون در طی ۴ دهه توانسته است همچنان مخاطبان خود را در پای تصاویر جذاب و زیبای خود مجذوب سازد. این فیلم با بازیگری شخصیت‌ معروف هالیوودی

نظیر «آنتونی کوئین» در نقش حضرت حمزه و «ایرناپاپاس» درنقش هند و دیگر بازیگران و موسیقی متن،‌ ساخته «ژار» آهنگساز فرانسوی، برجسته‌ترین فعالیت هنری «عقاد» شناخته می شود.

سعید بازدید : 32 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)


 

انتشار خبر برکناری تهیه‌کننده‌ی برنامه‌ی «سمت خدا» به عنوان پرمخاطب‌ترین برنامه‌ی مذهبی تلویزیون، در روزهای گذشته یکی از خبرهایی بود که بازتاب چندانی در رسانه‌ها پیدا نکرد و بسیاری ترجیح دادند به سادگی از کنار آن عبور کنند. این بی‌توجهی در حالی رخ داد که «سمت خدا» یکی از معدود برنامه‌های دینی و مذهبی تاریخ رسانه‌ی ملی به شمار می‌رود که در جذب مخاطب نیز بسیار موفق عمل کرده است و محبوبیت بسیاری در بین مردم دارد؛ تا جایی که در تازه‌ترین نظرسنجی شبکه‌ی سه هم پیش از نوروز ۹۳، «نجم‌الدین شریعتی» -مجری برنامه‌ی «سمت خدا»- به عنوان یکی از سه مجری محبوب تاریخ شبکه‌ی سه، انتخاب شد و مورد تقدیر قرار گرفت. از همین رو، برکناری تهیه‌کننده‌ی موفق این برنامه به شدت عجیب و سوال‌برانگیز به نظر می‌رسد.

119210 پرمخاطب‌ترین برنامه‌ی دینی تلویزیون تعطیل می شود؟

 

 

لینک دانلود

 

 

 

 

«رکنی» در گفتگو با خبرنگار فرهنگی رجانیوز پیرامون انتشار خبر برکناری‌اش اظهار داشت: «تقریبا این برکناری قطعی است و تمام مراحل اداری آن توسط مدیران شبکه و سازمان انجام شده است. متاسفانه برای مدیران، تصمیمات و اقتضائات مدیریتی بر مصالح دینی ارجحیت دارد.»

«رکنی» پیرامون دلایل برکناری‌اش از سمت تهیه‌کنندگی برنامه‌ی «سمت خدا» عنوان کرد: دلیل اصلی تمرد از رویه‌ی سازمانی و انتقاد حاج آقای «ماندگاری» از صداوسیما بیان شده است. ظاهرا انتقاد آقای «ماندگاری» از صداوسیما، طی نامه‌ای که ایشان به آقای «ضرغامی» زدند، برای برنامه‌ی «سمت خدا» بسیار گران تمام شد. متاسفانه صدا وسیما در دو موضوع بر خلاف قانون و نظر رهبری عمل می‌کرد و «آقای ماندگاری» طی نامه‌ای این دو موضوع را به «آقای ضرغامی» تذکر دادند.»

وی پیرامون دو موضوعی که صداوسیما بر خلاف قانون و نظر رهبری عمل می‌کرد، افزود: «اولین موضوع تبلیغ اجناس مختلف در حین برنامه‌های کودک است که این مورد بر خلاف نص صریح قانون صداوسیماست. آیین نامه‌ی سیاست‌ها تامین، تولید و پخش صداوسیما در شماره‌ی ۲۵۷۰ خود به این موضوع اشاره می‌کند و تبلیغ در حین برنامه‌های کودک را غیرقانونی می‌داند. اما متاسفانه بیش از یک سال است که برنامه‌های کودک تلویزیون به بهانه‌ی نداشتن بودجه، اقدام به تبلیغ محصولات مختلف می‌کنند.»

119209 پرمخاطب‌ترین برنامه‌ی دینی تلویزیون تعطیل می شود؟

وی پیرامون بهانه‌های صداوسیما مبنی بر نداشتن بودجه و اجبار برای پخش آگهی در حین برنامه گفت: «این حرف درست نیست. اگر مسئول سازمان محیط زیست برای تامین بودجه‌ی کارمندانش به مشکل بخورد، حاضر است یوزپلنگ شکار کند و از درآمد حاصل از آن حقوق کارمندانش را بدهد؟ بدیهی است که این کار غیر منطقی است؛ چرا که وظیفه‌ی محیط زیست حفاظت از همان یوزپلنگ است. حال مگر وظیفه‌ی صدا و سیما حفاظت و صیانت از فرهنگ کودکان نیست؟ پس چه طور حاضر می‌شود برای تامین بودجه این فرهنگ را تخریب کند؟ این دلیل قابل قبول نیست.»

«رکنی» در مورد نکته‌ی دومی که در نامه‌ی «حاج آقای ماندگاری» خطاب به رئیس صداوسیما وجود داشت، گفت: «رهبری پیرامون برخی از مسابقات تلویزیون دستور صریح دارند. گاهی ایشان پیرامون موضوعی مثل بها دادن به جایگاه زن، به طور کلی صحبت می‌کنند و گاهی هم ایشان مستقیما به مصداق‌ها اشاره می‌کنند. رهبری در سال ۸۳ در دیدار با مدیران سازمان صدا و سیما مخالفتشان را با برگزاری مسابقاتی که در آن‌ها جوایز غیر متعارف به شرکت‌کنندگان اهداء می‌شود، اعلام کردند و فرمودند که این مسابقات ترویج بی‌نطقی است. اما متاسفانه برخی مدیران و برنامه‌سازان در صداوسیما، انرژی می‌گذارند و بودجه خرج می‌کنند تا خلاف نظر رهبری عمل کنند.»

تهیه‌کننده‌ی برنامه‌ی «سمت خدا» پیرامون تبعات این نامه ادامه داد: «حجت الاسلام ماندگاری» در نامه‌ی خود به این دو مورد اشاره کردند و فکر نمی‌کنم هیچ آدم منصف و با وجدانی باشد که این دو مورد را قبول نکند. دوستان بعد از این نامه تبلیغ کردن محصولات در حین برنامه‌ی کودک را متوقف کردند، اما مسابقاتی که جوایز غیر متعارف داشت هنوز از تلویزیون پخش می‌شود. در ذهن مدیران سازمان این بود که شما یکی از برنامه‌های ما را تعطیل کردید، ما هم باید برنامه‌ی شما را تعطیل کنیم تا مساوی شویم!»

«رکنی» درباره‌‌ی احتمال تعطیلی برنامه‌ی پرمخاطب «سمت خدا» گفت: «ما فعلا با قدرت به کارمان ادامه می‌دهیم. باید جبهه‌ی دین‌داران در این موضوع خودش را بسنجد. ما ادعا داریم که رسانه باید به دست افراد انقلابی سپرده شود. حالا باید ببینیم می‌توانیم ۵۰ دقیقه برنامه را در تلویزیون حفظ کنیم؟ اگر توانستیم، آن زمان می‌شود به پله‌های بالاتر هم فکر کرد. اما اگر به هر دلیل، مثلا محافظه‌کاری یا ترس از موقعیت نسبت به این اقدام صدا و سیما ساکت بمانیم، نباید انتظار داشته باشیم که در آینده رسانه به دست افراد متعهد و انقلابی بیفتد.»

وی در مورد حمایت مردم از این برنامه و واکنش آن‌‌ها در صورت تعطیلی «سمت خدا» عنوان کرد: «حضرت آقا در سال ۷۳ فرمودند که از درد فرهنگ با مردم سخن نمی‌گویم، بلکه خطابم مسئولان هستند. اما امسال مسئولان فرهنگی کار را به جایی رساندند که حضرت آقا از مردم خواستند که فرهنگ کشور را احیا کنند. الآن هم مردم باید به این قضیه ورود کنند و اعتراضشان را اعلام کنند بنده و حاج آقای ماندگاری هم به عنوان یکی از مردم دعوت حضرت آقا را لبیک گفتیم.»

با چنین توصیفاتی، باید صبر کرد و دید مدیران صداوسیما در ماه‌های پایانی مسئولیت خویش نیز همچنان بر حذف جناح مومن از رسانه‌ی ملی اصرار خواهند کرد؟…

 

منبع : رجانیوز

 

سعید بازدید : 45 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود فیلم ایرانی دست های خالینام فیلم : دست های خالی

  موضوع :اجتماعی

کارگردان:   ابوالقاسم طالبی

سال ساخت : 1386

بازیگران:خسرو شکیبایی، مسعود رایگان، مریلا زارعی، فاطمه گودرزی، زهرا داوودنژاد و…

   خلاصه داستان:

حوریه که سالهاست از اسارت پدرش امیرحسین به دست عراقی ها میگذرد، نسبت به خروج های بی موقع مادرش مریم از منزل مشکوک است و این شک با تلفن های ناشناسی که به او می شود و در آنها از تصمیم مریم برای ارتباط با یک مرد دیگر صحبت میشود افزایش میباید. اما طولی نمیکش حوریه متوجه میشود مادرش در این مدت….


در صورت درخواست کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه لینک دانلود برداشته خواهد شد

نام فیلم: دست های خالی

موضوع:اجتماعی

حجم:200 مگابایت

 دانلود  سی دی اول فیلم

.

 دانلود  سی دی دوم فیلم

.

سعید بازدید : 164 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود فیلم ایرانی رنگ خدا

نام فیلم: رنگ خدا

 موضوع : اجتماعی

کارگردان: مجید مجیدی

منتشر کننده ی فایل : سایت دانلودترین

سال تولید : 1376

بازیگران محسن رمضانی، حسین محجوب، سلمه فیضی، الهام شریفی، فرحناز صفری، بهزاد رفیعی، محمد رحمانی، مرتضی فاطمی، کمال میرکریمی،* معصومانه زینتی، زهرا میرزایی، احمد امینیان، مقدم بهبودی، جان علی خرمی

خلاصه داستان:

محمد دانش آموز هشت ساله ای که در مدرسه نابینایان تهران درس می خواند پس از یک سال همراه پدر به زادگاهش، روستایی در ارتفاعات شمال و نزد مادربزرگ و دو خواهر خردسالش باز می گردد. این بازگشت، مکاشقه او در طبیعت و هستی است. مکاشفه ای که پدر از آن غاقل است. پدر در آستانه ازدواج است و نمی داند با محمد چه کند، در حالی که مادر بزرگ مشکل را زا خود او می داند نه محمد.

در صورت درخواست کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه لینک دانلود برداشته خواهد شد

نام فیلم:  رنگ خدا

موضوع: اجتماعی

حجم:585 مگابایت

 دانلود سی دی اول با لینک مستقیم

دانلودترين (www.downloadtarin.ir)

 دانلود سی دی دوم با لینک مستقیم

دانلودترين (www.downloadtarin.ir)

سعید بازدید : 41 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود فیلم جدید و بسیار زیبای دل شکسته

دانلود فیلم ایرانی دل شکسته

فیلم دل شکسته با کیفیت عالی DVD با لینک مستقیم به همراه لینک کمکی

” توجه : در صورت نارضایتی صاحب اثر لینک دانلود حذف می شود “

 

دانلود فیلم دل شکسته

 

.

کارگردان: علی روئین‌ تن

موضوع: اجتماعی

مدت زمان: ۱۰۲ دقیقه

سال تولید: ۱۳۸۷

فرمت: AVI

حجم: ۳۲۴ + ۲۷۸ مگابایت

خلاصه فیلم : دلشکسته داستان دلبستگی دو جوان با طرز فکر متفاوت و از دو خانواده مختلف است که مجبور مى شوند با هم پایان نامه بدهند بدین منظور براى آشنا کردن هم دیگر از جهان هاى خود دوستان یکدیگر را به هم نشان مى دهند.

بازیگران : خسرو شکیبایی، شهاب حسینی، محمود پاک‌نیت، رضا رویگری، فریبا کوثری، مجید مشیری، میرطاهر مظلومی، بیتا بادران، آزیتا حاجیان، شقایق فراهانی و گوهر خیراندیش

.

.

.

دانلود فیلم دل شکسته از سرور رودفایل , آپلودبوی , هگزآپلود و آپلودباز

—————————————————————————————————————————————

لینک های دانلود پارت اول:           لینک مستقیم

Uploadboy                Rodfile             Hexupload              Uploadbaz

—————————————————————————————————————————————

.

.

دانلود فیلم دل شکسته از سرور رودفایل , آپلودبوی , هگزآپلود و آپلودباز

—————————————————————————————————————————————

لینک های دانلود پارت دوم:           لینک مستقیم

Uploadboy                Rodfile             Hexupload              Uploadbaz

—————————————————————————————————————————————

سعید بازدید : 50 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود فیلم جدید و بسیار زیبای اخلاقتو خوب کن

دانلود فیلم ایرانی اخلاقتو خوب کن

فیلم اخلاقتو خوب کن با کیفیت عالی DVD با لینک مستقیم به همراه لینک کمکی

” توجه : در صورت نارضایتی صاحب اثر لینک دانلود حذف می شود “

 

 

.

کارگردان : سید مسعود اطیابی

ژانر : کمدی خیالی

سال تولید : ۱۳۸۹

مدت زمان : ۸۴ دقیقه

حجم : ۳۳۶ – ۷۱۷ MB

فرمت : MP4

بازیگران : الهام حمیدی، جواد رضویان، رضا عطاران، حامد کمیلی و…

خلاصه داستان فیلم اخلاقتو خوب کن : فرشته ای وظیفه دارد که آدم ها را به دنیایی دیگر بفرستد، اما در یک مورد دچار اشتباه می شود و دو نفر که به آن دنیا فرستاده، برگشت می خوردند. در حالی که این دو برای انجام ماموریتی به این دنیا بازگشته اند و …

.

.

.

دانلود فیلم اخلاقتو خوب کن

—————————————————————————————————————————————

لینک های دانلود حجم بالا :           لینک مستقیم

Uploadboy         Filemoney         Rioupload         Uploadbaz

—————————————————————————————————————————————

.

.

.

دانلود فیلم اخلاقتو خوب کن

—————————————————————————————————————————————

لینک های دانلود حجم پایین:           لینک مستقیم

Uploadboy         Filemoney         Rioupload         Uploadbaz

—————————————————————————————————————————————

سعید بازدید : 33 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

سال تولید : ۱۳۹۲

محصول : ایران

کارگردان: پناه برخدا رضایی

تهیه کننده: پناه برخدا رضایی / محمد احمدی

بازیگران: الهام حمیدی، چکامه چمن‌ماه، غزل صارمی، فرحناز منافی ظاهر، افسر اسدی، هایده حائری، مهران رجبی، نیکا خسرو آبادی و…

خلاصه داستان فیلم گهواره ایی برای مادر : شرح قصه‌ای است که به زندگی یک بانوی طلبه می‌پردازد. «نرگس» دختر جوانی است که ادبیات روسی را در دانشگاه مسکو به اتمام رسانده است و اینک در کسوت بانویی طلبه، درس می‌خواند و قرار است برای تدریس به دانشجویانی که تازه مسلمان شده‌اند به روسیه بازگردد. و …

.لینک دانلود کامل فیلم بعد از پخش

.

دانلود آنونس فیلم گهواره ایی برای مادر

—————————————————————————————————————————————

لینک های دانلود:

لینک مستقیم          Uploadboy        Rioupload         Filemoney         Uploadbaz

—————————————————————————————————————————————

.

.

.

دانلود فیلم گهواره ایی برای مادر

—————————————————————————————————————————————

لینک های دانلود حجم بالا :           لینک مستقیم

Uploadboy            Rodfile            Filemoney            Uploadbaz            Rioupload

—————————————————————————————————————————————

.

.

دانلود فیلم گهواره ایی برای مادر

—————————————————————————————————————————————

لینک های دانلود کم حجم:           لینک مستقیم

Uploadboy            Rodfile            Filemoney            Uploadbaz            Rioupload

—————————————————————————————————————————————

لینک دانلود کامل فیلم بعد از پخش

سعید بازدید : 37 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود فیلم جدید و بسیار زیبای کتاب قانون

دانلود فیلم ایرانی کتاب قانون

فیلم کتاب قانون با کیفیت عالی DVD با لینک مستقیم به همراه لینک کمکی

” توجه : در صورت نارضایتی صاحب اثر لینک دانلود حذف می شود “

 


.
کارگردان : مازیار میری

ژانر : کمدی

سال تولید : ۱۳۸۷

مدت زمان : ۹۵ دقیقه

حجم : ۳۳۳ – ۵۸۰ MB

فرمت : MP4

بازیگران : پرویز پرستویی، دارین حمسه، داوود فتحعلی بیگی، فریده سپاه منصور، نگار حواهریان، ویشکا آسایش و…

خلاصه داستان فیلم کتاب قانون : مهندس رحمان توانا، کارمند عالی رتبه ی دولتی، در ماموریتی خارج از کشور، به یک دختر زیبای مسیحی دل می بندد. پس از ماجراهایی، سرانجام دختر به دین اسلام مشرف می شود و به همراه رحمان به ایران باز می گردد. اما بازگشتش آغازگر ماجراهایی تازه است. از آنجا که اون به اختیار خود و با آگاهی کامل به اسلام گرویده، چالش جدی میان اون و کسانیکه از طریق شناسنامه مسلمان هستند در میگیرد. و …
.
.
.

دانلود فیلم کتاب قانون

—————————————————————————————————————————————

لینک های دانلود حجم بالا :           لینک مستقیم

Uploadboy           Rodfile           Filemoney           Rioupload           Uploadbaz

—————————————————————————————————————————————
.
.
.

دانلود فیلم کتاب قانون

—————————————————————————————————————————————

لینک های دانلود حجم پایین:           لینک مستقیم

Uploadboy           Rodfile           Filemoney           Rioupload           Uploadbaz

————————————————————————————————————————————

سعید بازدید : 48 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود فیلم جدید و بسیار زیبای خدا نزدیک است

دانلود فیلم ایرانی خدا نزدیک است

فیلم خدا نزدیک است با کیفیت عالی DVD با لینک مستقیم به همراه لینک کمکی

” توجه : در صورت نارضایتی صاحب اثر لینک دانلود حذف می شود “

 


.
کارگردان : علی وزیریان

ژانر : اجتماعی / خانوادگی / درام

سال تولید : ۱۳۸۵

مدت زمان : ۹۰ دقیقه

حجم : ۲۸۴ MB

فرمت : MP4

بازیگران : الناز شاکردوست – بابک حمیدیان و…

خلاصه داستان فیلم خدا نزدیک است : لیلا، خانم معلمی(الناز شکردوست) است که برای تدریس در دبستان، به روستایی در شمال کشور می آید. رضا(بابک حمیدیان)، جوان موتور سوار و ساده ای است که وظیفه رساندن خانم معلم را به روستا بر عهده می گیرد و به او علاقه مند می شود و…
.
.

دانلود فیلم خدا نزدیک است

—————————————————————————————————————————————

لینک های دانلود :           لینک مستقیم

Uploadboy           Rodfile           Filemoney           Rioupload           Uploadbaz

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 200
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 835
  • بازدید کلی : 47,018